Skarpetki jakie są – każdy widzi. Produkt użytkowy, niezbędny w codziennym użyciu. Teoretycznie – nieskomplikowany: lewa pasuje na prawą nogę i vice versa. Jednak skarpetka skarpetce nierówna. Dlaczego? Różnice w mediach drukowanych i internetowych dowodnie, z pomyślunkiem i skutecznie, wykazała agencja IMR advertising by PR. W efekcie właściciele spółki JJW z zadowoleniem przedłużyli o kolejny rok umowę o współpracy.
Spółka JJW z Konstancina-Jeziornej została założona w 1989 roku przez naukowców z Polskiej Akademii Nauk (dzisiaj zajmują się już tylko produkcją skarpetek).
Konstancińskie skarpetki to przede wszystkim zdrowotne DeoMed i sportowe InMove oraz klasyczne O!skary. Wszystkie mają komfortowe płaskie szwy lub są łączone bezszwowo, nie kurczą się w praniu. W skarpetkach sportowych zastosowano rozwiązania wspierające uprawianie określonej dyscypliny.
Markę DeoMed tworzy kolekcja profilaktycznych skarpetek i podkolanówek zdrowotnych o specjalnej technologii i konstrukcji. Produkcja od kilkunastu lat jest kontrolowana i doskonalona we współpracy z lekarzami, fizjoterapeutami i pacjentami.
Bardzo istotne: skarpetki DeoMed zarejestrowane są jako wyrób medyczny. Łagodzą dolegliwości związane z przebiegiem wielu chorób: cukrzycy, obrzęków nóg, niewydolności krążeniowej kończyn dolnych, nawracających grzybic stóp, stanów zapalnych skóry, nadpotliwości i otyłości.
Na sezon letni JJW proponuje skarpetki odstraszające komary, kleszcze i inne owady na odległość kilku centymetrów od dzianiny. Czy tak się na pewno dzieje? My wiemy, ale niedowiarków zachęcamy do osobistych doświadczeń.
Natomiast InMove to skarpety spełniające wymagania zawodników i amatorów uprawiających różne dyscypliny sportu. Ich produkcja była projektowana, i na bieżąco jest unowocześniana, według sugestii sportowców.
Wszystkie skarpetki firmy JJW charakteryzują się bardzo dobrymi możliwościami utrzymania higieny stóp, bowiem działają antybakteryjnie i antygrzybiczo. Mało tego, podczas prania skarpetki nie tracą tych właściwości.
Spółka JJW ma przedstawicielstwa w kilkunastu krajach świata, a co za tym idzie – zagranicznych klientów doceniających wyroby z metką Made in Poland. Warto podkreślić, iż na ten wizerunek pracuje firma prywatna.
Właściciele spółki JJW docenili zaangażowanie i jakość naszej pracy, stąd nowa umowa. W kolejnym roku zaproponowaliśmy inne spojrzenie na promocję poszczególnych linii skarpet, ze szczególnym uwzględnieniem marki DeoMed. Stawiamy na zdrowie oraz sport. Szczegółów nie zdradzę, gdyż konkurencja nie śpi – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET